torsdag 13 maj 2010

Fan också!

Det är ju självaste helvete att just de få dagar då man inte loggar in på facebook en enda gång så ska det bannemig i helvetes sat-fitta hända något viktigt!!!!!!!!
Debaserkillen skrev i min logg igår:

Linn! Debaser ikväll! Be there or be cp!

Och just igår var jag inte inne på facebook. Istället jobbade jag sent och sen var det vin och ost-tjejkväll.

Fan fan fan fan fan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Och i helgen är jag inte i stan. Helvete.

Hittills har jag kommenterat hans logginlägg med:
neej!! jag var inte i närheten av en dator igår! och nu ska jag upp till götet i helgen... debaser på måndag?

Det känns som att det är dags för något drastiskt att hända, annars kommer den här möjligheten till vad det nu kan bli rinna ut i sanden.. Det är ju typ 3-4 veckor sen vi sågs första gången, vi har inga gemensamma vänner och inte varandras telefonnummer.
Kvinnor, jag behöver era råd!
/Limpan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar