onsdag 5 maj 2010

Favorit i repris

Limpan här!
På valborgsmässoafton hade jag (som bekant? Eller?) halvbestämt en halvdejt med den välklädda straighta Debaser-killen från förra och förrförra helgen.
Innan utgång hade vi fest hemma hos mig, och det, mina damer, var ingen nykter tillställning. I bästa college-korridor-anda blev vi aspackade, trillade av stolar, kompis-hånglade, låg i badkar och brände någons hår på en tändare.
Vi kom till Debaser efter mycket om och men (bland annat en missad taxi).

Jag fann mr Metrosexuell ensam i en soffa på uteserveringen, med en cigg i handen. "mina kompisar är borta!" (om man aldrig tappar bort sina kompisar har man inte haft roligt)
Vi pratade och skämtade om fruktansvärt o-PK saker, tex hur irriterande det är med folk i rullstol.
Jag tyckte återigen att jag gjorde bort mig lite, denna gången genom att vara väldigt rakt på med att jag tyckte att vi borde hångla (något jag bara sa utan något fysiskt närmande, vilket sett i efterhand kan ha varit lite knepigt agerat gentemot någon man inte känner)

... (men always have a butt!!) idag tog han återigen kontakt med mig på den fantastiska facebook-chatten.
Skämtande om föregående helg och veckan ledde till prat om planer (surprise = Debaser!) för kommande helg.
Han tycker att jag ska till Debaser och träffa honom på lördag.

(jag ler inombords)

//Limpan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar