tisdag 11 maj 2010

Replik till Tigerkvinnan:

För det första: Kanonidé med sortering av inläggen!

För det andra:
Det finns inget själlöst sex när Limpan är inblandad.
Jag kan inte svara för vad jag kommer känna inför singelliv/parliv om en månad (då jag kommer bo på en romantisk, väldigt liten ö hela sommaren) men som jag har det just nu skulle jag inte vilja ha ett förhållande. Alla mina Malmövänner är singlar och våra livsstilar är fantastiskt synkade.
Förhoppningarna som trissades upp i och mer de tre veckorna med mr Januari har stadigt övergått till glädje över singellivets alla fördelar.


För att citera Rachel i Friends: "You should stop looking for Mr Right. He'll find you. That's why I've stopped looking for Russel Crowe. I know he'll find me."


/Limpan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar