onsdag 26 maj 2010

Tidsfördriv att dö för.

Jag sitter i ett unket bibliotek och väntar ut veckan och tentan.
Det soliga vädret har aldrig lockat då mycket som nu!
Det känns inte som att den "Förväntningsutvidgade IS-LM modellen" någonsin kommer att vara lockande, speciellt inte när det är allt annat än regn ute...

Som ni kanske ser så gör jag allt i min makt för att slippa engagera mig i macroekonomin för tillfället.
Igår så tog jag till klorinet på badrummet, aldrig har flyktingförläggningen på c14 varit renare än under desperata tentaveckor, nu är inget undantag.

Jag har dessutom utvecklat en utvidgning av "vem kommer jag att ligga med i rultrappan"-leken. Den går ut på att räkna hur många jag kan tänka mig att ligga med i min del av biblioteket, eller varför inte i alla skollokaler jag befinner mig i. Minst en i varje rum så att säga.

Bla bla bla...

Fokusera!!

/Mali de Macroekonom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar