tisdag 11 maj 2010

urspårning?

Ännu en galen helg i södern.
Som ni sen tidigare vet har jag och min eminenta vän Enus hånglat med samma killar.
I fredags, hemma hos Långa farbrorn, lyckades Baloo, den stora mannen med hårsvallet, eller vad vi nu vill kalla honom göra bort sig riktigt rejält.

Han försökte sig på lite "spela ut tjejer mot varandra" i äkta Jerry Springer show anda.
Som bekant hånglade Enus och Baloo en helg, och helgen efter det så hånglade han och jag på en förfest.
I fredags kom detta på tal, mellan Enus och Baloo. Varpå han, tämligen oprovocerat, kastar sig i defensiv position och hävdar att det var ett "envägs-hångel". Att det var mest jag som nästan "tvånglade" honom.
Enus kanske trodde honom litegrann, eller inte. Hennes poäng var att det inte spelar någon roll.

Så för att styrka sin historia sätter sig Baloo bredvid mig (Enus sitter en stol bort och hör allt) och säger samma sak till mig.

Det var väl mest du som hånglade med mig.

Jag vänder mig om med en knyck på nacken och spänner mördarblicken i honom. Hur fan kan man säga något sånt när båda vet att det verkligen inte är sant? Är han van vid desperata, osäkra våp som tar hans ord som lag?

Vid min blick ändrar han sin historia och håller med om att det faktiskt var tvåvägs-hångel, men påstår istället att det var Enus fel att hela grejen kom upp!
Hon "pressade honom".

Resten av kvällen, och hela lördagskvällen skämdes han och ville inte prata mer om det.

ALL MEN HAVE BUTS!!!

/Limpan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar