tisdag 11 maj 2010

mr Maj

En kort lägesrapport om mitt nyårslöfte:

Som bekant blev det ingen mr Mars, om min lila 15cm's vän i gummi inte räknas förstås.
Ingen mr April heller, dock en hel del hångel hit och dit den månaden.

Men i fredags/lördags blev det jag och Långa farbrorn som låg med varann.
Ett skämt som gått för långt.
Kompissex i dess ultimata, icke-romantiska form. Vad vet jag.

Jag mår inte dåligt över det, jag är inte kär.

Jag har däremot tänkt KK-tanken. Vet inte om det är en bra eller dålig idé.
Med mr 2009 var det i efterhand sett en ganska dålig idé. Jag blev låst och bekväm.
Den risken finns ju visserligen nu också, men det känns inte alls på samma sätt som då, med Marc.

Jag gör, som alltid, det jag är bäst på. Avvakta och se.

/Limpan

2 kommentarer:

  1. ÅÅh vad spännande! Hoppas det blir en romantisk sommar-romans av det hela!

    SvaraRadera
  2. Oj, fel inlägg. Skulle kommenterat homo-erotik-inlägget!

    SvaraRadera