onsdag 18 augusti 2010

PMS

Om två dagar kommer mr 2009 till Göteborg och hälsar på mig. Min kropp är såklart i maskopi med katolska kyrkan och har bestämt sig för att ha mens, just precis de två dagar han är här, när vi inte setts på ett halvår.
Mitt misstag såklart, att inte kolla i almanackan, räkna och välja en helt säker helg.. men ändå. Jävla fan.
Jag har försökt att skjuta upp den, både med medicinsk och mental hjälp. Det kan hända (peppar, peppar, ta i trä!) att det hjälper, för den har inte kommit än...

Men PMS:en kom igår, därav aggressionsinlägget om Nyamko Sabuni. PMS:en fortsatte idag, då humörsvängningarna har varit av enorma proportioner.

Kanske är det meningen då. Att jag ska typ dö av kåtslag i helgen.
Jävla män med mensfobi (verkar förresten som om Debsy också har det)

/Limpan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar