måndag 27 september 2010

föråldring

Limpan här. Har tänkt i flera dagar att jag borde blogga, men varje gång jag satt mig ner har jag upptäckt att jag inte har något att blogga om. Ingenting händer i mitt kärleksliv. Jag är inte ens småförtjust i någon, vilket lär vara första gången sen jag fyllde tolv.
Insåg också för ett tag sen att det är över ett års sedan sist jag hade ett regelrätt one night stand. Den rödhåriga skotten i London, om ni minns honom?
Han som var vinförsäljare till Patisserie Valerie, och jag därigenom träffade på ett cateringuppdrag.
Och det är inget helt igenom positivt minne.
Man kan dra olika slutsatser av det. Jag väljer nog den slutsatsen att jag helt enkelt är lite mer kräsen.
Senast jag låg med någon var 23 augusti, då mr London var på besök. Senast jag hånglade var med Debsy, för kanske 3-4 veckor sedan. Om man inte räknas 5-sekunders kompiskyssen på vår fantastiska inflyttningsfest för en vecka sen.

Jag är väldigt glad att det inte blev något med Debsy, såhär med lite distans till det hela. Det är skönt att inte våndas. Plus att vågskålarna glädje och smärta antagligen vägt alldeles för nära varandra, och vippat alldeles för våldsamt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar