fredag 8 oktober 2010

Känslor är så svårt när man inte känner personen i fråga. När kommunikationen inte funkar, och man slår knut på sig själv om och om igen för att försöka förstå vad han tänker och känner.
Så brukar det vara för mig i alla fall. Ett jäkla hustle helt enkelt.

Idag har jag spenderat x antal timmar i tv-soffan framför Scrubs-dvd, med trötta ben och molande huvudvärk.
Mr Januari var här på efterfest igår. När han skulle gå hem stod vi i hallen och pratade en lång stund. Jag frågade om han skulle hämta sin kompis och gå (som dansade till diverse 80talshits på köksgolvet), han tittade på mig en stund, och sen tog han ett steg fram och kysste mig.
Vi hade mysigt "inte väcka resten av kollektivet"-sex, låg och pratade om allt möjligt, och hade lite mer sex.
Det är så mycket som har förändrats sen vi dejtade, och det som hände igår känns verkligen bara kul. Jag är väldigt mycket mer självsäker nu, och det känns väldigt kul att upptäcka!

/Limpan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar