måndag 4 oktober 2010

Kodnamn på Mannen? Den grekiska halvguden (tigers debsy!, haha)
Ålder? 25 bast
Klädstil: behöver inte ens söka jobb själv på Herr-Judits utan blir tillfrågad av ägaren
Intellekt och intelligens? ja och ja.
Hur och var träffades ni? debaser (tigers debsy!)
Sysselsättning och ambitioner? utbildad copywriter, men pluggar nu en politisk kandidat.
Andra fritidsintressen? skriver en bok, översätter film och text,utrikespol. förening,italienska,matlagning, tusen vänner som heter typ niotillfems kille ludde och andra storheter som typ carl bildt och wayne gretsky.
Hur är hans Boendeform? Var var placeras han på skalan- pojkrum/bostadsrätt?Bor med tjejkompis i bostadsrätt på rätt bostadsgata.

Handstorlek och snoppstorlek? Stämde de olika faktorerna ihop? Stämmer Linns tes eller inte? eftersom jag är förälskad tycker jag att ingen har med det att göra. men inte liten.

Hur är han att hångla med? Hur tar han i dig? Hur tittar han på dig? Får du de komplimanger du är värd? 1. han är så snygg att jag skiter i hur han är att hångla med, kan bara tänka prestationsångest
2. sexet är en katastrof än så länge, se punkt 1,

3. fick massor av komplimanger första veckan men nu verkar de ha tagit slut.

Behövde du fråga om kondom eller var det en självklarhet? han har inte använt sen fjorton, hej bäbis, hej klamydia.

Bjöd han dig på frukost på morgonen efter? när jag frågade om han kunde göra kaffe till mig sa han att jag kunde få en tjuga och köpa på slevan. dock gjorde han stor helgfrukost....hmm

Hur generös upplever du honom som person? växlar mellan att sätta blommor och söta lappar på min cykel, ge mig bergste från hans farmors grekland när jag är sjuk och bjuda på fika till att vägra komma hem till mig för att jag har plastgolv. get the picture själva.

Hur intresserad och på verkar han? Om skalan är från lam till besatt? jag vet inte. tror inte han hade träffat mig om han inte var intresserad. verkar intresserad av mig men inte av ett förhållande vilket kanske får era olycksklockor att klämta högre än min puls.

Hur intresserad och på är du? alldeles för intresserad.

Vet du någonting om mannens umgänge och kompiskrets? alla är hippa och har hippa jobb och hipp hurra! not.

Hur tog hans senaste förhållande slut? vilka förhållanden???

Finns det något wild-card med honom som gör att x antal minus i alla de andra kategorierna kan spolas bort!? han är oändligt snygg.

PS: Andra lik i garderoben? pass än så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar