tisdag 5 oktober 2010

Tiger, grattis till dig!! Det låter som att du har väldigt kul med den här killen (som i min värld redan heter Herkules!) och det är det absolut viktigaste. Håll huvudet kallt, som Viveca Lärn skulle sagt. Men det gör du redan om jag känner dig rätt!

Anledningen till att jag loggade in på Årskrönikan idag var egentligen för att skriva av mig om min frustration och sorg över Sverigedemokraternas hela existens men framförallt deras senaste utspel: http://www.aftonbladet.se/nyheter/valet2010/sverigedemokraterna/article7902089.ab?sms_ss=facebook&at_xt=4cab69d04c1b2995%2C0

Det sista citatet av Jimmie Åkesson fick mig att börja lipa framför datorn. Kan i och för sig också härledas till PMS, pankhet samt höstdepression i miniatyr. Jag blir så sjukt ledsen av att han har mage att påstå att SD är de jagade, förtryckta och hotade medan det är dem och deras åsikter som förtrycker, hotar och jagar människor, som dessutom har betydligt sämre möjligheter att kunna försvara sig.

Nu mår jag bättre, delvis pga av-skrivningen, men mest för att Tigris har en gorgeus halvgud.

/Limpan

P.S. Mr 2009 planerar en weekendresa till Köpenhamn. Han fick tydligen mersmak sist vi sågs. Gött för mig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar