torsdag 4 november 2010

Körsbärsträdgården del 2.

Det var nog en dejt.

Går under kategorin "teaterdejt". Precis som den illa omtyckta biodejten (Man pratar inte och sitter bara och är stela...) fast tre timmar lång och med mycket obekvämare stolar. Sen ska man komma med djuplodande analyser efteråt. Prova inte detta töser!


Sen fyra glas vitt vin på det! Med en mycket trevlig och skön kille.

Sen tio minuter mot slutet när vi sitter på en buss så har lilla fulla tigern fortfarande inte förstått om det är en dejt och vräker ur sig

"men kan du förklara om detta är en dejt eller inte, jag förstår faktiskt inte"

Sen fortsätter hon med att säga att han inte är min typ och att jag inte är hans men att jag tycker att han är så jävla trevlig så jag vet inte om jag vill att det ska vara en dejt eller inte för jag vill kunna fortsätta hänga med honom.

Då nämner han den där bruden i lund som han tydligen har , ja just det det har du ju nämnt någon gång under teaterbärstillfällena, (vafalls dejtar de fortfarande!!!!)

"jag vill inte vara den otrogna typen, det är så ocharmigt" " men jag skulle ju inte gått hit och träffat dig om det inte hade varit något" Jag kallar honom för fegis och då kysser han mig.

Sen börjar vi hångla och tiden står still för det är så jävla mysigt och bra . Sen säger han att min buss har kommit och jag skuttar upp för att hoppa på den.

"ska du inte ens säga hejdå."

Så hånglar vi lite till.


/tigern
PS: teatern var fantastisk! :DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar