tisdag 2 februari 2010

förhållande..?

Jag sitter i biblioteket på skolan när jag läser Malles efterlängtade debut på blogg-arenan och kan inte hindra mig själv från att skratta högt! Min teori slår aldrig fel! (...tills den dag jag kommer träffa en man som motbevisar den...)
Irriterade blickar slår mot mig från diverse studenter i lokalen, och jag tänker ni vet inte vad ni går miste om, people!

mr Januari och jag låg och myste i sängen igår, då han frågade var jag tycker att vi är någonstans. Vad ska man svara?
Jag sa att jag tycker jättemycket om honom, men inte vet vad jag borde förvänta mig, typ.... Rörigt svar i panik.
Önskar man hade en riktigt bra avledningsmanöver i sådana situationer.. en telefon som ringer på beställning.
Samtalet fick mig att fundera lite grann. Jag vet ju faktiskt inte vad jag förväntar mig, eller ens hur jag kommer känna för honom om en vecka. Just nu är allt bara helt fantastiskt, men jag misstänker att en vardagslunk kan infinna sig ganska snabbt, och det är väl då man känner i fall man verkligen älskar personen i fråga eller bara känslan av att ha någon.

Nu ska jag lämna Malmö högskolas bibliotek för att köra barnvagn i snörusket.

Note to self: körkort innan graviditet!

/Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar