söndag 7 februari 2010

Fortsättning på manslistan

Jag ska snart fortsätta i förtäljandet av min romantiska kärleksnatt men jag instämmer med föregående talare. För varje kille som vi dejtar skall ett formulär fyllas i, högst ovetenskapligt här på bloggen. Får vi dåliga vibbar redan där är killen förmodligen renoveringsprojektet du önskar att du aldrig gav dig in på. (Tänker genast på Drömkåken, kalkonrullen med Björn Skifs, ni vet)

Jag fyller på (så får vi göra en sista reviderad version tillsammans. Min utgångspunkt är att det här är en lista man fyller i tämligen snart efter man börjat dejta.

Mannens umgänge och kompiskrets. ( Haja framtidsscenariot. Du står och gör trevliga,vällagade middagar som hans gapiga,barnsliga killkompisar sedan glufsar i sig framför teven med kommentaren - "det ääh ju Entourage på teven jöö".)

Bjuder han på frukost? (om inte, sjukt dåliga vibbar!)

Får han dig att komma första gången? Nähä, men andra gången då? När du deep throatade honom i tjugo minuter? Nähä!! Nä men HEJDÅ isåfall!

Hur tog hans senaste förhållande slut? (Var han ett svin mot henne kommer han garanterat att vara det mot dig?



Auf Wiedersehen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar