måndag 22 februari 2010

Inte marriage material.

låg med mansbimbon den 13/2 efter en blöt kväll på Skål. Det finns en rolig anekdot kring hur det gick till men mitt internet dör om tre minuter så jag säger bara:


Män som äter Chokladflingor till frukost är fan inte marriage material!

Det spelar liksom ingen roll att de är långa, med svart,tätt hår på hela kroppen. Bröstet, magen, benen och blek söt hy. Dessutom stor näsa och tjockt lockigt hår. gah vilken waste! Mer puckad kille får man leta efter.


//Auf Wiedersehen

PS: när jag frågade om det fanns något annat erbjöd han mig START: wtf!?? :DS
PPS: Fast han bjöd iaf på frukost. Sen hände det konstiga. Han sa såhär:
-Jag ska bara ta ett litet bad. Sen försvann han iväg och lämnade mig i sängen (som vi hade "lånat" av hans kombo Daniella. Jaha, liksom!? Ett bad? Så fick jag ligga och vänta.. :DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar