lördag 27 februari 2010

Sportlov

Började skriva på det här inlägget förra söndagen så det blir lite retroaktivt...tempus känns lite inaktuellt men det kanske vi kan stå ut med?

v.7 och jag har haft ett sportlov i ett vinterkallt Stockholm! Det har dock inte varit så mycket skogaholmslimpa, varm choklad och långfärdsskridskor i mitt liv. Jag har dock sportat en och annan outfit även fast nakenhet har varit det stående inslaget på den här semestern.
Jag har mestadels bott hos min trettioåriga stockholmsman och började fanimej till sist känna mig som hans perfekta lilla hemmafru. När han kom hem låg jag i hans säng och plöjde någon roman och väntade villigt.

Den här veckan har varit en jävla massa rödvin, femton par trosor i en resväska (man vill ju kunna byta minst två gånger om dagen för optimal fräschhet). Det har varit extremt oregelbundna mattider, sovtider och jävla massa vänskap.
Malle de Beauvoir, Simon och Kalle, ex fredrik och dessutom Madonnan Maria som jag har lyckats rekrytera till den här bloggen. Förhoppningsvis kommer hon att dyka upp här i en snar framtid och berätta om sitt singelliv. *håll tummarna*

Den här veckan har varit en jävla massa saker. Högt och lågt! Ledsen och glad. Rofylld och orosfylld. Ungefär som vanligt med mig då kanske. Höjdpunkten var nog det omtalade kökgolvssexet. Dippen den åtta timmar långa bussresan hem..

Men nu skall vi tala om min Stockholmsman. P. Vill vi inte se honom ifylld i ett litet formulär? Skall han bli den första som får gå igenom det?

Jag har mycket att berätta om honom. Vi spenderade ju trots allt nästan en hel vecka ihop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar