torsdag 4 februari 2010

Psykopattummen!

Fortsättning följer på den enda och väldigt mycket in-my-face kärleksliknande sexuella kontext som existerar i mitt numera nära maniska liv.

Mannen, tummen, psykot - smsfest för alla!

Samma dag; 12.49
"Hej! Fy fan vilken ångest jag hade imorse, söt naken tjej i säng yvs. arbete. Nu när jag har arbetat vill jag träffa den söta tjejen igen. Vad gör du på måndag? Cocktails och Refused hemma hos dig? Jag tar med sprit. /Tummen"
(Inget svar)

Samma dag; 13.23
"Eller ännu bättre, vad göre du ikväll"
(Inget svar)

Samma dag; 18.27
"Nehee =("
(Inget svar)

Dag 1; 20.53
"Hej Malle, jag tyckte du var en grym tjej och hade gärna träffat dig igen (i mindre dyngrakt tillstånd). Om jag sade/ gjorde något dumt så ber jag om ursäkt. Det var verkligen inte meningen i sådana fall. Ha det fint! /Tummen"
(Svarar till slut)

och så håller det på SMS efter SMS, ett tag var jag rädd att gå hem utifall att han skulle stå utanför min dörr och skrika.

Jag trodde att jag var dålig på att vara kall, spela spelet, följa 3-dagars regel eller inte fylle-smsa men sannerligen har jag fått mig en konkurrent. Kanske ska jag köra samma game tillbaka och på så sätt få honom att tappa intresset för mig? Kanske inte?
Han och andra män (annan man jag släpade hem dagen efter Tummen) fick mig att lägga allt var män, förhållande, flört heter och lägga skiten på någon dammig hylla någonstans.

"There will be no more men!"

/Mali de Beauvoir, Stockholm, Sweden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar