onsdag 10 mars 2010

Klamydia-ångest

Jag gick med ryggen rak till ungdomsmottagningen, kissade i en kopp och fick antibiotika. Provsvaret kommer om en vecka, men tanten tyckte att sannolikheten att jag är smittad är såpass stor att det är värt att behandla sjukdomen med en gång.

På väg hem erinrar jag mig en konversation jag hade med den levande synthersizerkvinnan för x antal månader sedan.

- Hahaha, visste du att man kan få klamydia i ögat?

- Nej, fan vad stört!

- Jo, det är sant, man kan få klamydia i ögat, i örat, i rumpan, i halsen. Typ överallt.

Jag stelnar till och inser att även om jag och Marc alltid har skyddat sex så använder vi ju inte kondom vid oralsex.
Väl hemma lyfter jag luren och ringer till Londons största hypokondriker. Ångest.

Ångest, ångest, ångest.

Klamydia är en bitch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar