torsdag 20 maj 2010

Sen Jonatan flyttade ut har Patrik slutat respektera de gränser vi satte upp i början. Bara sådär. Han har badat i mitt badkar. "Smygbadat" när jag var borta en helg. Glömde visst att hänga den dyngsura golvhandduken på tork - pucko!
Idag smygpissade han på min toalett. Han trodde nog att jag inte var hemma, men han sa inget ursäktande när han klev ut därifrån, trots att vi möttes precis utanför toaletten.
Det är mindre än tre veckor kvar tills jag flyttar.
Men jag har ingen som helst lust att vara hemma mer än absolut nödvändigt.

Har fortfarande inte hört något från eller hört av mig till Debaserkillen. Tänker att jag ska göra det imorn. Eller på lördag. Planen för imorn är nämligen att inte vara i stan, utan i Höllviken, hos en kompis som har FF.
Jag vill väldigt gärna träffa honom. På lördag kanske.. Men om han inte kan lördag? Borde jag försöka vara i stan på fredag kväll då kanske? För nästa helg är jag ju i London. Och sen är det bara en helg tills jag flyttar.

AAAhh........
Jag vill så gärna.

/Limpan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar