onsdag 26 maj 2010

Standardformulär - Debaserkillen

Kodnamn på Mannen? Debaserkillen

Ålder? 21. En månad yngre än mig.

Utseende och stil? Lång, smal, blond. Oversize-skjortor, jeans, chinos, tygskor. Linser och ibland ett par hipster-brillor. Snygga koftor och jackor.

Intellekt och intelligens? Han har snabbtänkt humor, läser Aftonbladet på internet (ingen morgontidningsprenumerant, ingen morgonmänniska alls verkar det som). Hans språk är ganska akademiskt, varvat med uttryck som omg, wtf, get out of my brain. Våra samtal är dynamiska, även om det mesta hittills varit på ett humoristiskt plan. Han verkar intelligent och intelektuell. Men absolut inte besserwissrig.

Hur och var träffades ni? Tre dagar i rad på Debaser, då jag var extremt full och utgick från att han var homosexuell ”eftersom han är så stilmedveten”. Efter det har vi gått om varandra några gånger, försökt ses ute, setts nån gång och tillslut tagit tag i det hela och börjat träffas ordentligt.

Sysselsättning och ambitioner? Inkomst? Han fattas 100 poäng gymnasiebetyg som han försökt läsa upp på Komvux, och planerar läsa upp till hösten. Nu jobbar han på en Preem-mack och tjänar vad man tjänar på en mack. Helt ok för ett skitjobb.

Andra fritidsintressen? Debaser, svartklubbar (droger – minus!) musik, både ”prettomusik och guilty pleasure” som han säger.

Hur är hans Boendeform? Var var placeras han på skalan- pojkrum/bostadsrätt? Bostadsrätt mitt i Malmö! En fin liten etta, dock stökig och med rökning inomhus.

Handstorlek och snoppstorlek? Stämde de olika faktorerna ihop? Stämmer Linns tes eller inte? Average och average. Min tes stämmer.

Hur är han att hångla med? Hur tar han i dig? Hur tittar han på dig? Får du de komplimanger du är värd? Fantastiskt. Komplimangerna sådär än så länge, men blickarna, händerna, kramarna, kyssarna får mig att le konstant minst tolv timmar i sträck efter varje gång jag träffat honom.

Hur är han i sängen? (Fick han dig att komma första gången? Nähä, men andra gången då? Blev det en andra gång? Gårkvällen var lite fumlig och blyg, men väldigt fin. Det fanns bara en kondom, så det blev ingen andra gång. Jag ber att få återkomma på den punkten helt enkelt.

Behövde du fråga om kondom eller var det en självklarhet? Självklarhet. (vilket är otroligt bra för mig, eftersom jag annars tenderar att slarva)

Bjöd han dig på frukost på morgonen efter? Nej, däremot mat på natten. Eller var det jag som bjöd? Vi bjuder varann hela tiden.

Hur generös upplever du honom som person? Som att generositeten är en självklarhet. Förmåga att kommunicera (muntligt och skriftligt)? Super. 20 poäng av 10 möjliga.

Hur intresserad och på verkar han? Om skalan är från lam till besatt? Närmre besatt än lam. Men han spelar väl samma spel som alla andra.

Hur intresserad och på är du? Om skalan är från lam till besatt? Jag vill gärna tro att jag är på precis samma nivå som honom. Tillexempel har jag bestämt mig för att det är hans tur att höra av sig efter gårdagens dejt.

Vet du någonting om mannens umgänge och kompiskrets? Han är uppväxt i snobbSkåne, umgås i princip inte med någon han känt längre än två år berättade han igår. Av de vänner jag träffat än så länge verkar de flesta ganska pundiga, med undantag av en supertrevlig killkompis och en superskön tjejkompis som jag träffade igår.

Hur tog hans senaste förhållande slut? (Var han ett svin mot henne kommer han garanterat att vara det mot dig!) Som sagt, ett varnande finger höjs i mitt inre. Men han verkar inte svinig mot henne, även om hon verkar väldigt ledsen.

Finns det något wild-card med honom som gör att x antal minus i alla de andra kategorierna kan spolas bort!? Vi har så fruktansvärt kul ihop!

PS: Andra lik i garderoben? :DS Rökningen. Minst ett paket om dagen verkar det som.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar