lördag 4 september 2010

Jag skrev väl om mitt brake up med Debsy i förra veckan? Att han är kär i sitt ex och bla och bla.
Anyways.
Träffade honom igår på Debaser, såklart. Hånglade med honom. "hade ett snack" med honom om varför vi inte borde hångla, och hånglade lite till.
Det känns dumt, dels eftersom jag gått runt och myst och tänkt på honom idag, och dels för att jag genom att hångla med honom trampar gamla stigar som jag vet absolut inte leder nånstans. Plus att jag kanske låter andra chanser gå förbi mig.

Men men, sånt är livet!

Jag håller helt med Tigerkvinnan, bloggen behöver en liten kick off av nåt slag! Om ni vill ha en kick off IRL så får ni gärna komma till Malmö lördagen 18e september! Då blir et inflyttningsfest i Schötet!

Puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar