lördag 4 december 2010

Debut!

En ny skribent gör ikväll premiär!
Det har låtit vänta på sig, eftersom mitt liv varit väldigt actionlöst på sistone, och mest bestått av att mögla i ett övningsrum. Men nu så!
Följde med M och hans H till Kolingsborg igår. Detta mytomspunna ställe, till slut tog jag mig dit! Mest för att passa på när M var party, inte var dag, gällde att ta chansen! Och han går ju bara ut på gayställen om han inte är hemma och dricker vin, så vad göra?
Nåväl, väl inne, 80% killar. Lite besvikelse, för jag var väldigt sugen på att pröva hur mycket homosexualitet jag utstrålade. Man fick verkligen leta efter någon tjej överhuvudtaget!
Men så ser jag en tjej, väldigt vacker, inte butchig men ändå typisk flatlook.
Hon hakar på direkt. Vi dansar och kysser varann väldigt fort! Haha, jag trodde jag gått igenom min pubertala identitetskris och kommit fram till att det minsann var pojkar som var min grej.
Och denna kväll var bara så... ja, jag tänkte att jag får väl köra all in när jag ändå går dit.
Men ack. Ack, tjejer är ju så mjuka och fina! Hon var från Helsingborg, bara på gaysemester i hufvudstaden. Mycket mer hångel. Sedan var hon tvungen att dra, och vi bytte nummer.
Sms:ande både igår natt och idag. Känner mig bara behaglig, och inte särskilt omtumlad.
M tyckte dock jag kunde bättre. Jag hade en härjig efterfest och till saken hör att jag fick sängsällskap i form av en kille, så det kändes roligt att jämföra hehe. Josefine (som hon hette) var ju roligare att pussas med helt klart. Idag är jag så förstördbakis. Josefine ville att jag skulle komma ut ikväll också. Överväger, men tror inte det blir av. Hon åker imorgon. Men shit, ska jag börja kolla på L world och köra hela kitet nu, eller vad händer?!? Haha, nej, kanske var detta mest ett äventyr. Väldigt levande!
Mer kommer.
/Babuschkan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar